klimmen in Zuid Amerika

valparaiso

eerste berichtje uit Chili,

het is hier perfect weer, maar ja, dat was ook helemaal de bedoeling natuurlijk.

we zitten in een hostel in valparaiso, wat bijkomen van de reis. Pavel was al ziek vertokken uit europa, en is nu herstellende, met verse vruchtensapjes en zon op ons balkonnetje. ik heb ondertussen mijn sofinummer geregeld voor de auto die gekocht gaat worden. Morgen of overmorgen vertrekken we richting de bergen!

hasta otra

Tom

Ha Miranda!
Al een bolide kunnen vinden die de bergen en de wegen kan weerstaan? Ben snel langs de zonnige foto's gevlogen, anders wordt ik jaloers... ;-) Succes in de bergen!
Hasta luego en houdoe,
Tom.

debby

Al gewend aan het goede leven in het zonnetje? Geniet er maar lekker van, hier vriest het er weer lekker op los hier.

groeten

johan

vetklep

marije

Waar blijven die spannende verhalen? 6c en 7a? Of ben je reeds vervet en verbrand?

Marielle

he die Miranda! Heb al je foto's bekeken en weet nog niet wat je beter staat, zo'n klein mannetje op schoot of die rode fiorino....:-)
Je bent vast heel erg aan het genieten daar want zie pas 1 verhaal op je weblog, dus maak ons eens lekker en beschrijf wat je ziet daar!!!! nog meer zonnige foto's zijn ook goed. Hier blijft het bagger-weer. Take care daar! liefs Marielle

fideli

Cus pico vole Pajo kurva vypadas dobre v tom mym triku