klimmen in Zuid Amerika

voorbereiding 3 maanden klimreis Zuidamerika

Ha beste lezer,

Een website voor de foto's en verhalen van de klimreis naar Chili en Argentinie is 1 van de puntjes van het voorbereidingslijstje. Over precies 4 weken stap ik in het vliegtuis naar Madrid, om vervolgens 5 februari via Buenos Aires naar Santiago, de hoofdstad in Chili te vliegen. Vandaaruitgaan Pavel ( mijn klimpartner) en ik naar Cochamo (zie onder kopje 'foto's) , een bekend maar vrij onontgonnen klimgebied in het noordelijke gedeelte van Patagonie. Het ligt op hoogte van het stadje Puerto Montt in Chili, een stukje het binnenland in. Het idee is daar 3 tot 5 weken te blijven. vervolgens trekken we langs de Andes naar het Noorden. Bariloche in Argentinie is 1 waarschijnlijk de volgende stop.

veel groetjes en ik hoop de liefhebbers mooie foto's uit Zuid Amerika te kunnen laten zien via deze site van februari t/m april. Mocht je het leuk vinden, dan kun je op deze site je email adres aanmelden. Als ik nieuwe foto's op de site zet krijg je een bericht in je mailbox.

groet Miranda

Wink

Maarten van der Duijn Schouten

Hallo Miranda,

via Google kwam ik op je blog, toen ik bezig was te zoeken waar je nog meer kunt klimmen in Argentinie. Ben hier (=BA) een aantal weken voor eenzelfde soort doel: klimmen en zeilen. Helaas zullen wij niet zover het binnenland in komen als jij, omdat we een boot bij ons hebben. Puert Montt in Chili is wel ons voorlopig einddoel in Zuid-Amerika, dus misschien wagen we het er nog wel op ook daar in de buurt de bergen in te gaan. Zie htpp://www.syrebellion.com en http://roerkoning.blogspot.com voor onze avonturen (vooral alpiene beklimmingen in de zuidelijkste puntjes van de Andes, Tierra del Fuego en de gletsjers). Ben benieuwd naar je ervaringen en foto's en zal je blog op mijn blogfeedroll toevoegen.

Groet, Maarten a/b Rebellion

Edward Bastiaansen

Hey Miranda,

Hoe smaken de caviabilletjes?...

PERU WANDELVAKANTIES 2012 2013...

PERU BERGSPORT avontuurlijke reisorganisatie gespecialiseerd in het organiseren van tochten en klimmen in de Cordillera Blanca en Huayhuash, uitbreiding reizen naar Inca Trail naar Machupicchua nd omgeving van Cusco, het Titicacameer Puno, Arequipa en Colca Valley Jungle regenwoud, organiseren we tegen betere prijzen als lokal reisbureau en touroperator, zijn welkom u toelating gegeven om ons te bezoeken op:
www.perubergsport.com

Huayhuash Trek Wandelreizen

Nieuws voor Holland Travel kantoren, in Peru begon nieuwe onderneming naar buiten reist werken met alle reisagentschappen uit Nederland. dit bedrijf is HUAYHUASH TREK WANDELREIZEN, zal dit bedrijf direct met lage prijzen voor alle reizigers naar Peru, met de begroting voor alle soorten van reizen en toerisme
U bent van harte welkom op onze website te bezoeken (onder constructie)

www.htwamdelreizen.com